Archiwum blog'a:

Archiwum blog'a:
Archiwum wszystkich prezentacji z tego blog'a

poniedziałek, 26 kwietnia 2010

Analiza wytrzymałościowa w Autodesk Inventor 2011


Mój kolega, Shakeel Mirza, specjalista od symulacji, na ostatnim Autodesk University pokazał ciekawą prezentację środowiska analiz wytrzymałościowych dostępną w Autodesk Inventor Simulation i w Inventor Professional. Szczególne wrażenie zrobiła na mnie interpretacja wyników. Nie jestem specjalistą od symulacji i poprawne odczytywanie kolorowych obrazków nie jest moją domeną i podejrzewam, że mój przypadek nie jest odosobniony. Okazuje się jednak, że wystarczy logiczne spojrzenie na uzyskane wyniki aby szybko odnaleźć te krytycznych naprężenia, które nie powinny ujść naszej uwadze. Zapraszam na prezentację

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz