Archiwum blog'a:

Archiwum blog'a:
Archiwum wszystkich prezentacji z tego blog'a

piątek, 6 listopada 2009

Animacja podajnika taśmowego

Wczoraj wróciło do mnie pytanie jak zrobić animację pracy podajnika taśmowego, a w szczególności jak pokazać ruch taśmy. Już kiedyś zabierałem się do tego zagadnienia ale wszystko skończyło się zabrnięciem w ślepy zaułek i totalnym zniechęceniem do zagadnienia. Dziś spróbowałem jeszcze raz…i tym razem wszystko poszło gładko. Zainteresowanych zapraszam do obejrzenia prezentacji.

14 komentarzy:

  1. Witam.
    Bardzo ciekawa prezentacja.
    Z niecierpliwością czekam na następne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny patent. Mój pomysł na połączenie ruchu taśmy z obrotem bebna to zastosowanie wiązania "Ruch" pomiędzy płaszczyzną konstrukcyjną taśmy a powierzchnią walcową bębna. Jako współczynnik należy podać obwód podstawy bębna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!
    Bardzo fajna prezentacja. Mam pytanie w tej kwestii modeluje przenośnik taśmowy i też chciałbym pokazać ruch taśmy lecz moja taśma porusza się nie tylko po bębnach lecz także po rolkach w układzie \_/ trójrolkowym czy jest możliwość zamodelować zmienną geometrie takiej taśmy? która z poruszała by się po 3 rolkach w układzie \-/ a potem na bęben? z góry dziękuje za rade

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, z przykrością muszę stwierdzić że prezentacja nie chce się załadować. Wyskakuje jakiś dziwny błąd:

    Kod błędu: 0x38cf043e

    Komunikat: DPWWA1086E Could not read request line. Possible causes: non-spec HTTP headers, connection timeout, no data returned

    Gdzie moge znaleźv ową prezentację?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwne,właśnie pobrałem tę prezentację i nie napotkałem żadnych problemów. Proszę jeszcze raz spróbować, może z innego komputera. Gdyby nadal były problemy to proszę dać znać i wtedy udostępnię prezentację przez inny serwis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      prezentacja niestety nie działa - widzę że koledzy niżej też to zgłaszali - jeśli to nie problem to poprosił bym na email boruwa1@poczta.fm

      Usuń
  6. czy istnieje możliwość otrzymania pliku tego podajnika do edycji?

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że tak. Proszę o kontakt na email.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oki już podsyłam e-maila.
    Mój adres e-mail to ggarnet@gmail.com

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam
    Przydałaby mi się ta prezentacja, czy istnieje szansa otrzymania jej droga mailową? bo coś jest nie tak?

    krakowiakxxx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. witam... ja także prosiłbym o prezentacje na e-mail michas6996@o2.pl ... z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam.
    Czy ta strona jest jeszcze aktualna?
    Chciałbym wejść do tej prezentacji klikam link i przenosi tylko do strony autodesku nigdzie tego pliku tam nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały blog z zawartością został przeniesiony na:
    http://autodesk-inventor-pl.typepad.com/my-blog/

    Tam są wszystkie prezentacje

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli mam szczera, to ja dość długo szukałam podajnika taśmowego dobrej jakości, który działałby bez najmniejszego zarzutu. Sprawdziłam wielu producentów i wiele ofert, ale ostatecznie postawiłam na http://staltechnika.pl/oferta/podajnik-tasmowy/ i był to naprawdę trafny wybór.

    OdpowiedzUsuń