Archiwum blog'a:

Archiwum blog'a:
Archiwum wszystkich prezentacji z tego blog'a

wtorek, 7 września 2010

Autodesk Inventor 2011 - własne style oświetlenia


W Autodesk Inventor 2011 mamy wbudowane kilka stylów oświetlania, które pozwalają umieścić projekt w środowisku wyglądającym jak rzeczywiste. Standardowo program nie pozwala na dodawanie własnych stylów oświetlenia, mimo to zastanawiałem się, czy rzeczywiście nie jest to możliwe. Myślałem, myślałem i wymyśliłem :-) 
Metoda nie jest prosta i wymaga trochę gimnastyki. Dlatego dziś trochę porzeźbimy. Zapraszam na prezentację.

Dla wygodnych wynik prezentowanych operacji zamieściłem tutaj.

2 komentarze:

  1. Proponuje skorzystać z dowolnego darmowego edytora XML :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałem, ale z tymi xml'ami coś jest nie tak. Niektóre programy odmawiały otwarcia, a inne wyświetlały tylko nagłówek. W końcu zniecierpliwiony wybrałem notatnik :-)

    OdpowiedzUsuń