Archiwum blog'a:

Archiwum blog'a:
Archiwum wszystkich prezentacji z tego blog'a

środa, 3 listopada 2010

Rozwiązanie konkursu - Autodesk University Virtual Pass

Dziękuję za zgłoszenia. Odpowiedź na pytanie była trochę podchwytliwa i wymagała poszperania trochę w internecie. Szczerze mówiąc sam byłem zaskoczony ilością aplikacji i nawet do końca nie jestem pewien czy lista jest kompletna:
  1. Autodesk Inventor LT
  2. Autodesk Inventor 
  3. Autodesk Inventor Simulation
  4. Autodesk Inventor Routed Systems
  5. Autodesk Inventor Tooling
  6. Autodesk Inventor Professional
  7. Autodesk Inventor Publisher
  8. Autodesk Inventor Fusion
  9. Autodesk Inventor View
  10. Autodesk Inventor Publisher Mobile Viewer

Jak wiecie na co dzień nie organizuję konkursów i nie mam wprawy w formułowaniu regulaminów konkursu. Gdy pytałem się o aplikacje miałem na myśli programy samodzielne, ale skoro tego nie napisałem musiałem też uznać odpowiedzi, które zaliczyły do aplikacji, różnego typu rozszerzenia takie jak na przykład:

Autodesk Alias for Inventor, Inventor Optimization Technology, 3D Annotation for Inventor, Inventor Mesh Enabler itp. 

Są to też aplikacje, tyle że nie mogą działać bez Inventor'a.

Nagrody otrzymują:

Pan Adam Wzorek
Pan Piotr Kozakiewicz


Gratuluję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz